Suport: office@agritot.ro
+40724039637
AGRITOT GT SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
AGRITOT GT SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
Cum dau retur produsele Aritot?
PAȘI DE URMAT:
Contactează un operator la numărul de telefon: +40727 851 921
Completează formularul cerere de retur primit în colet alături de produsul achiziționat sau descărcă formularul de mai jos.
Trimite coletul sau returnează-l personal în magazinul expeditor, împreună cu formularul completat (printat și completat)
Adresa de returnare a produselor:
Destinatar: AGRITOT GT SRL
Focșani, Calea Moldovei 59, Focșani, jud. Vrancea – formular cerere de retur (DOC)
Așteaptă confirmarea returului din partea operatorului
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condițiile în care:
Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziție;
Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:
Acumulatorii (scosi din cutia originală);
Plantele și produsele complementare (îngrășăminte plante, pământ, ierbicide, insecticide și alte produse de combatere a dăunătorilor la plante).
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Cine plătește transportul de retur?
Opțiunea privind modalitatea de returnare a produselor către AGRITOT GT, aparține în totalitate clientului, care va suporta în mod direct prețul transportului de retur, în funcție de prețurile practicate de operatorul ales. AGRITOT GT nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs. În cazul în care clientul returnează produsele, cu plata transportului la destinatar (în speță, societatea AGRITOT GT SRL), aceasta din urmă își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a reține contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, în cazul în care sunt îndeplinite condițiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de AGRITOT GT SRL ca retur, se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către cumpărător, fără a-i fi solicitate acestuia din urmă alte cheltuieli aferente rambursării sumelor.
AGRITOT GT va returna banii achitați de cumpărător printr-una dintre următoarele modalități:
Virament bancar: din contul AGRITOT GT SRL în contul clientului (24-48 ore de la procesarea plații)
© 2024 AGRITOT GT SRL – Toate drepturile rezervate – Powered by BlackFOX.ro